ایتالیا میزبان نمایشگاه ایتما 2023 ( ITMA 2023)

//ایتالیا میزبان نمایشگاه ایتما 2023 ( ITMA 2023)

ایتالیا میزبان نمایشگاه ایتما 2023 ( ITMA 2023)

کمیته اروپایی سازندگان ماشین آلات نساجی سماتکس (CEMATEX)، سازمانی متشکل از 9 انجمن ملی ماشین آلات نساجی اروپا است. این کشورها شامل بلژیک، فرانسه، آلمان، ایتالیا، هلند، اسپانیا، سوئد، سوئیس و بریتانیا در اقتصاد بازار آزاد است. این سازمان، برگزارکننده بزرگترین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات نساجی جهان (ITMA) است. نمایشگاه صنعت نساجی ایتما هر 4 سال در یکی از کشورهای اروپایی برگزار می‌شود.

برای آشنایی بیشتر با این کمیته و اعضای آن کلیک نمایید.

معرفی

نمایشگاه ایتما (ITMA) به عنوان المپیک صنعت نساجی و پوشاک شناخته می‌شود و ویترینی از آخرین فناوری‌های این صنعت و محل ملاقات خریداران و فروشندگان سراسر جهان است. این رویداد هر 4 سال یک بار در یکی از شهرهای بزرگ اروپا برگزار می‌شود. مهم‌ترین اهداف برگزاری نمایشگاه‌های ایتما رشد صنعت نساجی و پوشاک، تبادل علم و فناوری، افزایش بازدهی، توسعه فناوری‌‌های سبز و کاهش آلایندگی و ضایعات بوده است.

سماتکس (CEMATEX) اعلام کرد که ایتما (ITMA) در نوزدهمین دوره برگزاری به ایتالیا باز می‌گردد. بنابراین  ITMA 2023 از 8 تا 14 ژوئن 2023 (18 تا 24 خرداد 1402) در مرکز نمایشگاهی فیرا در شهر میلان (Fiera Milano Rho) برگزار خواهد شد.

تصمیم میزبانی ITMA 2023  در میلان در مجمع عمومی‌سماتکس (CEMATEX) اتخاذ شد. رئیس این انجمن درباره این تصمیم توضیح داد: “بازخورد بسیار مثبتی از غرفه‌داران و بازدیدکنندگان ایتما 2015 (ITMA 2015) دریافت کردیم. میلان دارای زیرساخت‌های عالی برای برگزاری نمایشگاه‌های بزرگ مانند ایتما (ITMA) است که بیش از 200000 متر مربع وسعت دارد و مخاطبان جهانی را به خود جذب می‌کند و طیف گسترده‌ای از خدمات مهمان نوازی و ارتباطات هوایی را به تمام نقاط جهان ارائه می‌دهد. همچنین ایتالیا صنعت نساجی و بخش ماشین آلات نساجی بزرگی دارد.”

ایتما آسیایی

با توجه به اینکه قاره آسیا بزرگ‌ترین تولیدکننده صنعت نساجی و پوشاک در جهان است و همچنین شرکای آسیایی سماتکس (CEMATEX)، بخش بزرگی ازمشتریان و بازدیدکنندگان نمایشگاه‌های ایتما (ITMA) را تشکیل می‌دهند، این سازمان در سال ۱۹۹۹ نمایشگاه ایتمای آسیایی را راه‌اندازی کرد که  ITMA ASIA نام دارد. دو دوره‌ی اول این نمایشگاه به ترتیب در سال‌های ۲۰۰۱ و ۲۰۰۵ در کشور سنگاپور برگزار شد. سماتکس (CEMATEX) در سال ۲۰۰۸ تصمیم به برگزاری رویدادی مشترک با سه شریک چینی (CTMA، CCPITTEX و CIEC) گرفت. در نهایت ایتمای آسیایی با نام ITMA ASIA + CITMA و به صورت دو سالانه در شهر شانگهای چین برگزار می‌شود.

نمایشگاه صنعت نساجی ایتما-نمایشگاه ایتما-سایت ایتما-نمایشگاه نساجی-صنعت نساجی-نخ پلی استر-نخ فیلامنتی-نخ ترویرا-قیمت نخ پلی استر-آقای نخ

توسط |2023-07-17T13:58:42+03:30دسامبر 31st, 2022|اخبار|بدون ديدگاه

درباره نویسنده:

ثبت ديدگاه