درباره آقای نخ

/درباره آقای نخ
درباره آقای نخ2023-07-24T11:54:40+03:30
آقای تخ

مجموعه آقای نخ با بیش از 25 سال سابقه در حوزه تولید و تامین انواع نخ و با در اختیار داشتن دو کارخانه در بروجن و  یک کارخانه در اصفهان، تولیدکننده انواع نخ‌های پلی استر فیلامنتی نیمه آرایش یافته (POY)، نخ تکسچره (DTY)، نخ فیلامنت تابیده (TFO) یا Twisted، ملانژ (Melange) و اسپاندکس (Spandex) با ظرفیت تولید سالانه حدود 50 هزار تن است که سعی در ارائه محصولات با کیفیت و جلب رضایت مشتریان دارد. همچنین این مجموعه به زودی محصولات جدید خود شامل نخ پلی استر فیلامنتی FDY و ITY را به بازار عرضه می‌نماید.

رسالت این مجموعه تولید و تامین انواع نخ و ملزومات مورد نیاز صنعت بافندگی خصوصا در زمینه نخ‌های پلی استر، نخ فیلامنتی و انواع نخ کش با ایجاد فرهنگ کار تیمی‌‌‌و توسعه و تکریم نیروی انسانی، استفاده از فناوری‌های نوین و ارتقاء کیفیت با پایبندی به اصول اخلاقی در جهت تحقق خواست مشتریان و احساس مسئولیت اجتماعی می‌باشد. مجموعه آقای نخ با تمرکز بر کیفیت و نوآوری و با استفاده از تیم متخصص در زمینه دانش فنی گسترده و تولید، محصولات خود را به بازار عرضه می‌نماید. این مجموعه با استفاده از تجهیزات و فناوری‌های پیشرفته، تولیدکننده محصولات مطابق با استانداردهای ملی و مصرف کننده، نیازهای مشتریان را برآورده می‌کند.

محصولات آقای نخ با داشتن کیفیت مناسب، علاوه بر تامین نیاز مشتریان داخلی، به بازارهای جهانی صاحب نام صنعت نساجی نیز راه یافته است و از طریق صادرات محصولات خود در جهت ارزآوری در کشور تلاش می‌نماید.

تولیدات این گروه صنعتی برای مصارف مختلف تولید انواع پارچه‌های لباسی (تاری-پودی و حلقوی)، پرده‌ای، رومبلی، منسوجات خانگی، منسوجات فنی و صنعتی، پتو و فرش استفاده می‌شود.

آقای نخ به عنوان اولین شرکت خصوصی عرضه کننده نخ‌های POY همچنین عرضه کننده نخ‌های DTY در بورس کالای ایران محصولات خود را به مشتریان و مصرف کنندگان ارائه نموده است.

آقای نخ