طرح‌توسعه‌محصولات

/طرح‌توسعه‌محصولات
طرح‌توسعه‌محصولات2023-07-25T16:11:50+03:30

طرح توسعه محصولات آقای نخ

مجموعه آقای نخ همواره سعی در رفع نیازهای مشتریان صنعت نساجی به انواع نخ‌های پلی استر می‌نماید. از این رو طرح توسعه محصولات در کنار تولید انواع نخ‌های پلی استر POY، DTY،  ملانژ، اسپاندکس و فیلامنت تابیده، نخ‌های FDY و ITY خود را به زودی به مشتریان محترم عرضه می‌نماید.

نخ‌های پلی استر کاملا کشیده شده :FDY (Fully Drawn Yarn)

نخ FDY مستقیما از ذوب ریسی چیپس پلی استر تولید می‌شود و با استفاده از بیشترین سرعت کشش و تثبیت حرارتی در فرآیند ذوب ریسی مستقیم به حداکثر آرایش یافتگی می‌رسد. این محصول در محدوده نمره 50 تا 1200 دنیر نیمه مات و براق تولید خواهد شد. همچنین نخ FDY به صورت سفید و در رنگ‌های متنوع تولید می‌شوند. به دلیل اینکه این نخ آرایش یافتگی کامل را دارد، می‌تواند مستقیما در صنایع بافندگی مورد استفاده قرار بگیرد.  همچنین به این نخ FOY به معنای نخ کاملا آرایش یافته (Fully Oriented Yarn) گفته می‌شود.

نخ‌های پلی استر خود تکسچره ITY (Intermingled Textured Yarn):

نخ ITY نخ دوجزئی است که از ادغام دو نخ فیلامنتی مختلف (معمولا POY وFDY  با درصد جمع شدگی متفاوت) تولید می‌شود و زیر دست آن در پارچه نهایی نرم و لطیف است. نخ‌های ITY مخفف عبارت Intermingled Textured Yarn یا Interlock Twist Yarn یا Interlace Textured Yarn است. همچنین عبارت (BSY) Bi-Shrinkage Yarn  به معنای نخی که در خود جمع شدگی دارد، نیز برای نخ ITY استفاده می‌شود.